Klanten vertellen: Nelissen Verzekeringen


De aanpak van Qwinn is heel uniek, omdat hij echt maatwerk levert. Hij heeft heel erg geluisterd naar wat wij doen en heeft zich echt ingewerkt in de wondere wereld van verzekeringen. Daardoor kwam hij ook met heel veel ideeën aandragen om de juiste content te creëren. Jan is thuis in de hele markt van marketing, en ik had toch heel wat meer nodig dan alleen maar social media. Zo heeft hij ons geholpen met het ontwerp van flyers en het bijwerken van de website en de layout van onze offertes.

Wij waren vooral op zoek naar welke content we via social media konden delen aan onze twee doelgroepen: ondernemers en particulieren. Afhankelijk van waar je op welk moment mee bezig bent, ga je kijken van hoe kunnen we de boodschap het best bij de juiste klant krijgen. En ook daar in ons marketingplan, is Jan heel sterk gaan werken op doelgroepen.

Wie willen we bereiken met welke boodschap en wie heeft er juist nood aan deze boodschap, zodat je niet in het wilde weg wat boodschappen gaat zitten verspreiden. En ook daar speelt Jan een belangrijke rol in het bepalen van die doelgroepen en de juiste boodschappen bij de juiste mensen te krijgen. 

We letten er vooral op dat we onze volgers informatie geven, en niet zomaar wat reclame de wereld insturen, wat sommige mensen ook al wel eens denken.

Ann Steegmans - Office Manager Nelissen Verzekeringen


QWINN is de partner of ontzorger die altijd naar het totaalplaatje van een business kijkt en alle ideeën en opportuniteiten heel concreet vertaalt en opvolgt binnen meetbare online en offline marketingtoepassingen zodat ondernemers zichzelf geen zorgen moeten maken over hun zichtbaarheid, groei en resultaten, vandaag en in de toekomst.


Enthousiast geworden?



Meer items Klanten vertellen: Nelissen Verzekeringen

Klik niet op die Facebook of Instagram Boost Post-knop!

Boost jij weleens een bericht op Facebook? Dan is mijn advies: niet meer doen. Waarom niet? Je leest het hier ;o)

24 februari 2021

Facebook verwijdert pagina-likes!

Facebook heeft vandaag de New Pages Experience aangekondigd. Wat gebeurt er met pagina-likes als je overschakelt naar de nieuwe pagina's-ervaring?

7 januari 2021

E-mail automation. Wat is het en wat betekent het voor jouw bedrijf?

Bedrijven die marketing automation implementeren zien hun verkoop gemiddeld met 10% stijgen.

17 december 2020

10 manieren om het verkeer naar je webshop te vergroten

Je hebt een geweldig aanbod in je webshop, maar je online verkoopt valt tegen. Klanten vinden de weg niet naar je webshop. Van sociale media tot niet-traditionele marketing, dit artikel helpt je om het verkeer naar je webshop te vergroten.

3 september 2020

8 Redenen waarom jij een webshop moet hebben

Heb jij al een webshop? Nu is het moment om de switch te maken. Ga van “Sorry, gesloten” naar “24/7 open”. Wij hielpen de afgelopen maanden enkele lokale winkels met hun webshop en hun online advertising. Zo konden ze hun inkomsten behouden, en bereikten ze online heel wat nieuwe klanten.

26 april 2020

6 tips om Google reviews te verzamelen bij je klanten

12 februari 2020

Klanten vertellen: Authentiek Loopbaanbegeleiding

Bij Qwinn legt men je een plan op maat voor en blijft Jan met jou overleggen wat de mogelijkheden zijn binnen haalbare budgetten.

Klanten vertellen: Autokruispunt

Onze bezoekers op de website zijn meer dan verdubbeld en de echo’s van de klanten zijn positief.

Klanten vertellen: Chefs on Wheels Foodtruckfestival

Onze social media (FB en Instagram ) is helemaal in handen van Qwinn, alsook onze website. Op onze social media is er constant beweging, en onze bezoekers zijn ook altijd lovend over onze affiches en flyers die door Qwinn werden ontworpen.

Klanten vertellen - Pesavento Benelux

De sector van de luxe in het algemeen en juwelen in het bijzonder hebben historisch een grote affiniteit met het klassieke medium print, en social media leek voor ons hierin niet te passen.

keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x