Online advertising

Online advertising is scoren met details. Eén woord kan het verschil maken in conversie. Of het nu gaat om het promoten van je dagelijkse content op Facebook of Instagram, een zoekwoordcampagne op Google of het adverteren van jouw video op YouTube, QWINN zorgt dat jouw merk onder de aandacht wordt gebracht bij de juiste doelgroep.


Mooi werk moet gezien worden

Social media is ondertussen helemaal ingeburgerd en hiervoor het uitgelezen medium. Het is frustrerend dat wanneer je een bericht post, je enkel likes van je collega’s en vrienden krijgt. Een groter bereik en meer reacties op je berichte, kan je oa.bereiken met online advertising en de inzet van influencers. Wij hebben ondertussen meer dan 5 jaar ervaring in onze vingers zitten, en weten waar we jouw content het beste kunnen adverteren.

Het geweldige van online adverteren, is dat je doelgroepen heel specifiek kan targeten. Vrouwen van 42 jaar met kinderen tot 12 jaar in de omgeving van Hasselt die interesse hebben in juwelen, om maar iets te noemen, kan je heel specifiek selecteren. Welke doelgroep je ook wilt bereiken, wij helpen je om deze te omschrijven en samen te stellen.

Bij QWINN zetten we de mediabudgetten online efficiënt in om de mooiste resultaten te behalen en hebben hiervoor een rechtstreekse lijn met Facebook en Google. Dit combineren we met hoge betrokkenheid, dagelijkse opvolging van de campagnes en een neus voor creatieve content en visuals die ons team maakt. Zo krijg jij het beste resultaat!



QWINN is de externe marketingafdeling van ondernemers en ondernemingen die volop bezig zijn met de orde van de dag en die vandaag willen werken in hun zaak zonder het groeipotentieel van morgen uit het oog te verliezen door ook aandacht te besteden aan hun online en offline marketing.





Online advertising is scoren met details

Eén woord kan het verschil maken in conversie. Onze advertising specialisten bepalen samen met jou de strategie. Wij gaan aan de slag om alles details in te stellen. en weten dan precies aan welke knoppen wij moeten draaien om op dezelfde frequentie als jouw doelgroep te zitten. Tijdens zo'n online campagne houden we constant de handen aan het stuur, om aan de hand van de data die binnenkomt, aanpassingen te doen, zodat de resultaten steeds beter worden. Zo behalen wij het optimale resultaat voor jouw campagnes. 

Daily content promoten of dynamische retargeting advertenties lanceren met behulp van een Facebook-pixel? Geen probleem. Via alle online kanalen weten we precies hoe we jouw content onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep. 


Adverteren op social media

Tegenwoordig kan je bijna iedereen op social media vinden. Het is daarom van belang dat je via social media de juiste doelgroep bereikt. De mogelijkheden via social media zijn enorm. Via verschillende social media platformen kan je in contact komen met jouw huidige klanten en potentiële nieuwe klanten. Om deze nieuwe potentiële klanten te gaan bereiken kan je ook gebruik maken van de adverteer optie op deze platformen. Wij helpen je bij het adverteren op Facebook, Instagram, YouTube en LinkedIn.


Wil je meer weten?



Facebook adverteren

Wanneer je adverteert op Facebook, is het belangrijk dat je de juiste personen bereikt op het juiste moment. Facebook advertenties zijn de berichten die in jouw Facebook nieuwsoverzicht komen als gesponsorde berichten.

Facebook advertenties kunnen dan ook voor verschillende doeleinde gebruikt worden:

  • Naamsbekendheid
  • In contact komen met uw huidige en potentiële klanten
  • Conversies genereren (online en/of offline)
  • Website bezoeken promoten
  • ...

Elke advertentie die we maken, kan een ander doel hebben. Zo kan een eerste advertentie als doel hebben om meer Pagina-vind-ik-leuks te krijgen. Een de tweede advertentie zal dan weer het verkopen van uw dienst of product promoten. 

Het maken van deze advertenties en het bepalen van de doelgroep is erg complex. Wij nemen dit werk graag uit handen. Zo komt er voor jou tijd vrij, en voorkom je mogelijk onnodige fouten en kosten in jouw advertenties.



Instagram adverteren

Instagram is een ander bekend social media kanaal om op te adverteren. Voor het adverteren op Instagram, heb je een bedrijfsprofiel nodig. Advertenties op Instagram kan je aanmaken via het platform zelf en via de Facebook Ads manager. Ook hier bepalen we eerste en vooral het doel dat we willen bereiken met deze advertenties. Via Instagram kan je kiezen uit deze doelstellingen:

  • Genereren van profielbezoeken
  • Genereren van websitebezoeken
  • Bereiken van mensen in de buurt van een bepaalde locatie

Nadat deze doelen zijn ingesteld, moet de call-to-action, doelgroep, budget en de tijdsperiode van de advertentie moeten worden ingesteld.




LinkedIn adverteren

LinkedIn is meer gericht op de zakelijke markt. Het voornaamste doel van LinkedIn is het genereren van leads uit de business-to-business markt. Het genereren van leads vanuit LinkedIn is niet eenvoudig. Met LinkedIn adverteren kan je een doelgroep samenstellen bestaande uit verschillende kenmerken, voorbeelden hiervan zijn: functietitels, vaardigheden, bedrijfssectoren en de grootte van het bedrijf. Daarnaast kan je bepaalde kenmerken uitsluiten die niet onder jouw doelgroep vallen. Net als bij Instagram en Facebook is er bij LinkedIn ook de mogelijkheid om bepaalde soorten doelen in te stellen voor de advertentie. De doelstellingen die beschikbaar zijn voor LinkedIn adverteren zijn:

  • Websitebezoeken
  • Interacties
  • Videoweergaven
  • Genereren van leads

Net als Instagram en Facebook brengt ook LinkedIn kosten met zich mee. Door de advertentie zodoende te optimaliseren zorg je ervoor dat de kosten per opgeleverd resultaat zo laag mogelijk blijven. Het uitbesteden van LinkedIn adverteren kan ervoor zorgen dat je geen onnodige kosten maakt zonder enig resultaat.


Enthousiast geworden?






keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x