Autokruispunt is een garage in Tielt-Winge die nieuwe en recente wagens van alle merken verkoopt. De opdracht van Tim en Ludo van Autokruispunt was duidelijk: zorg dat we dagelijks meer dan 1.000 bezoekers op onze website hebben.
Mensen kiezen tegenwoordig immers eerst online welke auto hen interesseert en gaan pas daarna naar de showroom. Een dagelijkse instroom van bezoekers op de website is dan ook nodig. Naast de Google Ads campagne die al enkele jaren liep, werd er eigenlijk helemaal niets gedaan op de Facebookpagina van Autokruispunt. Hier bracht QWINN verandering in.
Wekelijks werden berichten gepost met nieuwe modellen die in stock waren. Daarnaast zetten we ook nieuwe klanten in de kijker die hun wagen waren komen afhalen.
In de advertenties die op Facebook en Instagram werden getoond, zorgden we voor een opsplitsing naar type van wagens, en werden deze ads met de juiste doelgroep selectie, aan de juiste mensen getoond. En met succes. Autokruispunt zag zijn verkoop stijgen, en het aantal volgers op Facebook en Instagram maakte een mooie organische groei over de jaren heen.
